tisdag 4 december 2012

Ny blogg

Ja nu har jag bytt till denna bloggen istället på grund av att jag ville ha en fin framsida på min blogg:)
Cecilia skulle hjälpa mig med den men kunde inte på min gamla blogg vilket gjorde att nu sitter jag här och ska lära mig en ny sida:P (ibland känner jag mig lika teknisk som min pappa)

Men det ska nog lösa sig. :)

Idag har jag redan försökt att plugga lite, det har gått sådär men jag försöker iaf.
Det är så sjukt mycket att göra just nu så jag vet inte riktigt var jag ska börja.

I helgen har jag varit hemma hos mamma och pappa. det var skönt.. skulle hem och leka i snön med Liam tänkte jag, men hemma hade dom ingen snö:P så tji fick jag..

Nu ska jag snart bylsa på mig alla kläder och traska ut i snön med Odie:) Han älskar snön iaf:)

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar