tisdag 15 januari 2013

Klar!

Idag är sista uppgiften inskickad till läraren. Jag är alltså klar med alla uppgifter i alla kurser för höstens skoltermin. Weeei me! (Nu ska dom bara bli godkända också)

Idag har det snöat hela dagen, jag som hade en förhoppning om att vi var på väg mot våren.
Men så var det tydligen inte. Fel av mig...

På måndag drar nästa termin igång så det betyder att jag har några dagar ledigt.
Vad sjutton gör man då? Var längesedan jag var helt ledig.
Men det blir mycket träna och mycket städa tror jag.

Under kommande termin kommer jag att ha praktik för stiftet för att jag ska kunna bli församlingspedagog.
Jag har nu fått reda på att den är i Sala:)
Det blir en bit att pendla. Men det är fullt möjligt. Så det ska nog bli bra. :)

/Sofia

1 kommentar:

  1. Bravo hoppas du får godkända hälsningar pappsen

    SvaraRadera