onsdag 31 december 2014

Nyårsafton

ÄJa då har ytterligare ett år tagit slut. 
Mycket har hänt både bra och dåliga saker. 
Det positiva är att jag vågade ta mig ut på en dejt med en person som jag nu blivit sambo med! ❤️ det är läskigt och spännande och himla roligt. 

Tråkigt var att jag hastigt behövde ta bort min fina Odie. ❤️😢 Men han var sjuk och det var tyvärr sista utvägen. Det var det absolut värsta beslut jag tagit i hela mitt liv och kommer förmodligen vara det värsta någonsin! 

Efter detta fick jag äran att bli fodervärd åt lilla Freddy. Så när sorgen efter odie var som störst kom denna lilla fyrbenta varelse in i mitt liv och gjorde så att jag inte deppade ihop helt! 

Bland det bästa som också hände är att jag även blivit moster åt en liten prinsessa. En helt underbar liten Wilma:-) 

Under detta år har jag även börjat tänka på mig själv och gjort saker för min egen skull. Träffat många underbara människor som jag hoppas stannar i mitt liv för alltid ❤️ 

Nu hoppas jag att alla får ett nytt underbart 2015 :-) 




2 kommentarer: